آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

این وبلاگ , وبلاگی است که توسط سایت منتو مدیریت می گردد و مطالب آموزشی و کاربردی در مورد آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی ارائه می دهد.شما عزیزان می توانید جدیدترین مطالب مربوط به آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی را در این وبلاگ بخوانید.

عنوان : انواع مدل موی عروس

مدل موی عروس از مهمترین ملاک های زیبایی و گریم عروس به شمار میرود و انتخاب راحترین مدل مو از بین انواع گوناگون مدل موی عروس بسیار مهم است.

انتخاب مدل مو برای روز عروسی خیلی سخت است. هر کس یک مدل به شما پیشنهاد می کند و خودتان هم مدام نظرتان عوض می شود. مدلی انتخاب کنید که هم به شما بیاید هم طبق مد روز باشد و هم آرایشگرتان از پس انجامش بر بیاید و از همه مهم تر، با آن راحت باشید.
به هر مدلی که می بینید دل نبندید. شاید فرم صورت و بدن و لباس شما با مدلی که توی عکس هست فرق داشته باشد. با خودتان رو راست باشید ببینید این مدل به شما می آید یا نه.
به میزان تحرکت و آب و هوا هم باید توجه کنید. اگر می دانید گرمتان می شود مدلی انتخاب نکنید که آدم را کلافه نکند.
خلاقیت داشته باشید. فقط به مدل های رایج که روی سر هر عروسی دیده می شود اکتفا نکنید.

با آرایشگرتان مشورت کنید. با کمی تغییر در یک مدل یا تفکیک کردن دو مدل با هم می توانید مدل موی خاص خودتان را داشته باشید.

اگر لباستان طرح شلوغی دارد مدل موی ساده تر انتخاب کنید.

اگر قرار است روی موهایتان را بپوشانید از مدل های جمع محکم استفاده کنید. موهایتان را باز نگذارید چون با پوشاندن رویش هم پف موهایتان می خوابد، هم وز می شود هم حالت شان را از دست می دهند.

مدل حلقه مو در پشت, سبکی بسیار زیباست که تمامیت لباس شما  به خصوص در ناحیه گردن را بهتر نشان می دهد. با لباس های مدرن و با شکوه بسیار عالیست. حلقه مو معمولا در بالای گردن قرار می گیرد، و راهی مناسب برای نشان دادن پشت لباس است . همراه با یک کت بولرو بسیار شیک تر به نظر خواهید رسید.

حلقه کردن مو در یک سمت ، ویژگی عجیبی را ایجاد می کند, ظاهر شما را کاملا ایده آل کرده و با لباس های مد روز بی نظیر می شود. حلقه کردن مو در یک سمت با موهای بلند و یا متوسط  صورت می گیرد؛ اگر موهای زیادی دارید ، حلقه بزرگتر در یک سمت جلوه  بی نظیری ایجاد می کند. از آنجا که این سبک را می توان شل و با متعلقات بسیار کمی ایجاد کرد، اگر قصد دارید در انتهای شب موهایتان باز باشد بهترین مدل پیشنهادی است.

حلقه مو بالرین: این سبک در سال های اخیر بر روی فرش قرمز بسیار استفاده شده است، و مدل بالرین، برای اولین بار توسط آدری هپبورن در دهه 60 مورد توجه عموم قرار گرفت، که معمولا برای عروس ها،با اضافه کردن ارتفاع و پیچیدگی های بیشتر محبوب شد. لازم نیست موهایی ضخیم و یا بلند برای این سبک داشته باشید: می توانید یک "دونات مو" به عنوان پایه ای برای حلقه کردن موها در اطراف آن و افزایش حجم موهایتان بخرید. این سبک مناسب برای عروس های شاهزاده است.

منبع : تشریفات مجالس