آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

این وبلاگ , وبلاگی است که توسط سایت منتو مدیریت می گردد و مطالب آموزشی و کاربردی در مورد آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی ارائه می دهد.شما عزیزان می توانید جدیدترین مطالب مربوط به آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی را در این وبلاگ بخوانید.

عنوان : مدل هایی برای سفارش حلقه برای عروس خانم

انتخاب حلقه برای عروس خانم یکی از رسمهای رایج در مراسم عروسی و ازدواج به حساب می رود. در ایران مرسوم است پس از اینکه مرحله آشنایی دختر و پسر به اتمام رسید و هر دو با یکدیگر به تفاهم رسیدند ،از طرف خانواده داماد انگشتری به عنوان نشان یا نامزدی به دختر اعطا می گردد که بعضی از خانواده ها این انگشتر را با سلیقه خود برای عروس خانم می خرند و بعضی ها هم اجازه انتخاب آن را به عروس خانم می دهند. اگر حق انتخاب آن را داشتید بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع حلقه ازدواجی  را می پسندید.
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که  حلقه  ست و ساده را برای عروسیتان می پسندید ، پیشنهاد می کنیم انگشتر نامزدیتان را کمی پرنگین تر انتخاب کنید. اما اگر جز افرادی هستید که حلقه های پرنگین را برای عروسیتان می پسندید بهتر است که انگشتر نامزدی خود را کاملا ساده و طوری انتخاب کنید که بتوانید در آینده از آن به جای حلقه ازدواج خود استفاده کنید

چون حلقه های پرنگین را نمی توان همیشه بدست داشت و پس از مدتی نگین های آن کدر و رنگ آن عوض می شود و جلوه ی اولیه آن از بین می رود. برای خرید حلقه های ست می توانید از ست هایی که حلقه عروس از طلا و حلقه داماد از پلاتین باشد هم استفاده نمائید.


رنگ، بسیار مهم است

کدام را ترجیح می دهید؟ طلایی، طلای صورتی، سفید، و یا آن که در طراحی اش رنگها و سنگهای دیگری چون سرامیک یا مرمر استفاده شده است؟

انگشتر برای استفاده ی روزانه یا؟

آیا می خواهید این انگشتر همیشه در انگشتتان باشد؟ یا اینکه تنها می خواهید در مراسمات و مناسبتهای خاص از آن استفاده کنید؟

البته نوع و شکل انگشتری که انتخاب می کنید، بر حسب رغبت و سلیقه ی شما تعیین می شود؛ اما انگشتر برای استفاده ی روزانه باید کاربردی بوده و تمام آنچه که در بالا ذکر کردیم داشته باشد.

انگشتر مخصوص مناسبات و مجالس می تواند دارای سنگهای قیمتی باشد؛ هرچند که خاتم کاری با سنگهای قیمتی منحصر به جواهرات مجلسی نمی شود، شما هنوز هم می توانید انگشتری برای استفاده ی روزانه تان انتخاب کنید که دانه های الماس به آن زینت بخشیده اند!

منبع : مراسم عروسی