آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

این وبلاگ , وبلاگی است که توسط سایت منتو مدیریت می گردد و مطالب آموزشی و کاربردی در مورد آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی ارائه می دهد.شما عزیزان می توانید جدیدترین مطالب مربوط به آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی را در این وبلاگ بخوانید.

راز  های برگزیدن به روز ترین کت شلوار دامادی

دسته: برگزاری مراسم عروسی
تکنیک های خرید کت و شلوار تکنیک های خرید کت و شلوار آقایان در انتخاب مناسب ترین و بهترین کت و شلوار دامادی بسیار سودمند است و میتواند به شما داماد محترم در خرید عروسی تان کمک زیادی کند.

فقط لباس عروس نیست که برای پیدا کردنش زمین و زمان را زیر پا می گذارید لباس آقا داماد هم برای خودش قصه ی مفصلی دارد که باید برای آن وقت قابل توجهی را صرف کنید. شما دو انتخاب دارید: یا از فروشگاه، کت و شلوار را حاضر و آماده را خریداری کنید و یا این کار را به یک خیاط ماهر بسپارید.برای خرید کت وشلوار از فروشگاه، گزینه های متعددی دارید. فروشگاه های اسم و رسم دار و برند های مطرح و فروشگاه های کمتر شناخته شده که تبعا اجناسشان قیمت های پایین تری دارند. در میان برند های مطرح هم قیمت ها بالا و پایین می شوند.

شما برای خرید یک دست کت شلوار دامادی از این فروشگاه ها به صورت متوسط باید حدود 350 تا 800 هزار تومان هزینه کنید.البته بماند که یک سری از فروشگاه ها هم هستند که در آن ها کت و شلوارهای 8 میلیونی هم می توانید، پیدا کنید. که از برندهای خارجی هستند و ازکشورهای تولید کننده، به صورت تک و سفارشی وارد می کنند.

می رویم سراغ فروشگاه های بی نام و نشان تر، این فروشگاه ها هر چند ممکن است در بین عموم چندان مطرح نباشند اما این به آن معنی نیست که کیفیت و زیبایی کارهایشان پایین باشد. با یک انتخاب خوب و دقیق از یکی ازهمین فروشگاه ها می توانید یک دست کت وشلوار شیک برای آقا دامادتان بخرید.

حدود قیمت در این گونه فروشگاه ها هم از 80 هزار تومان آغاز می شود و به 500 هزار تومان هم می رسد. توجه داشته باشید که مدل، جنس پارچه و البته ملزومات دیگر کت و شلوار دامادی در میزان قیمت تاثیر گذار است. برای مثال قیمت یک کراوات درست و حسابی و شیک در بازاراز حدود 20 هزار تومان آغاز و تا 60 هزار تومان هم می رسد. برای دکمه سردست و گیره کراوات هم بسته به این که از فلز گرانقیمتی مانند طلا باشد یا از فلز کم ارزش تری مانند نقره قیمت های متعددی وجود دارد.

اگر خیال دارید خوش‌پوشی را به حد کمال برسانید و از هر نظر یک داماد خوش‌تیپ باشید، نباید به یک پیراهن معمولی فکر کنید. پیراهن انتخابی شما باید مخصوص باشد و قابل استفاده برای یک جفت دکمه سردست زیبا که حتما آن را با سنجاق کراوات‌تان ست کرده‌اید. استفاده از دکمه‌های سردست علاوه بر اینکه رسمی بودن ظاهر شما را تکمیل می‌کند به شما وقاردامادی خاصی می‌دهد.

آقای دامادی که شما باشید، آن هم وقتی قرار است در حدواندازه‌های یک داماد خوش‌تیپ ظاهر شوید فقط باید به یک جوراب ساده کمی تا قسمتی نازک و به رنگ مشکی فکر کنید. بلندی جوراب هم مهم است. ساق جوراب باید طوری باشد که وقتی می‌نشینید یا پا را روی پا می‌اندازید فقط و فقط جوراب به چشم بیاید. البته در مورد مقوله رنگ نیازی به یادآوری نیست که اگر کفش سفید را برای کت و شلوار سفیدتان انتخاب کردید ناگزیرید فقط و فقط به جوراب سفید فکر کنید!

مقوله ساده‌ای به نام ساعت اتفاق دیگری است که می‌تواند از شما یک داماد خوش‌تیپ بسازد توصیه اول و مهم‌تر این است که ساعتی که به عنوان ساعت دامادی انتخاب می‌کنید تمام استیل باشد. یک ساعت با بند استیل فارغ از طرح و رنگ صفحه به شما ظاهر رسمی‌تری می‌دهد. انتخاب رنگ طلایی یا نقره‌ای برای ساعت هم کاملا در گرو سلیقه شخصی شماست اما بهتر است زرد یا نقره‌ای بودن را هماهنگ با رنگ حلقه‌تان در نظر بگیرید. اما اگر به هر دلیلی سراغ ساعت بند چرمی رفتید باید به سه‌گانه بندساعت، کمربند و کفش فکر کنید. وقتی کفش و کمربندتان مشکی است یک ساعت بند چرمی قهوه‌ای با هر قیمتی و از هر برندی که باشد خوش‌پوشی شما را زیر سؤال می‌برد.