آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

آرایشگاه عروس , تشریفات مجالس , آتلیه عروس

تشریفات مجالس , آرایشگاه عروس , آتلیه عروس

این وبلاگ , وبلاگی است که توسط سایت منتو مدیریت می گردد و مطالب آموزشی و کاربردی در مورد آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی ارائه می دهد.شما عزیزان می توانید جدیدترین مطالب مربوط به آتلیه عروس و آرایشگاه عروس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم عروسی را در این وبلاگ بخوانید.

عنوان : مراسم عروسی خود را زیبا و به یاد ماندنی کنید

انجام تشریفات عروسی به طوری که خاطره انگیز و سرگرم کننده باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن های عروسی موفق و به یادماندنی چند نکته مشترک دارند که در این مقاله به مهمترین آنها خواهیم پرداخت. اگر شما در اجرای تشریفات عروسی خود این نکات را رعایت کنید، بدون شک عروسی شما هم در ردیف عروسی های موفق و خاطره انگیزی قرارخواهد گرفت که در ذهن مهمانان باقی می ماند.تشریفات عروسی به مجموعه خدماتی فته میشود که در آن کلیه امور عروسی مانند:لباس عروس و داماد,آرایشگاه عروس,دسته گل عروس,تالار عروسی,شام عروسی,آتلیه عروس,ماشین عروس و غیره را پوشش میدهد.

تزیین میزهای پذیرایی در روز عروسی

معمولا تالار های پذیرایی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و ... تزئین می کنند. برخی از تالارها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید ، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.
برای مراسم عروسی بهتر از ترکیب رنگ های لوکس استفاده کنید تا مراسم شما جلوه ای مجلل داشته باشد. برای این کار بهتر است از ترکیب رنگ های سفید و طلایی استفاده کنید. همنشینی این دو رنگ درخشش و زیبایی فریبنده ای را به مراسم شما می بخشد. ترکیب رنگ های سفید و صورتی ملایم هم همین در جذاب و گیرا است.

شما همچنین می توانید با قرار دادن قاشق و دستمال ها و بستن آن با یک روبان رنگی میز شام عروسی خود را خیلی ساده و زیبا طراحی کنید.

 گل آرایی میز ها در روز عروسی

گل آرایی عروسی یکی از بخش های مهم و جذاب در عروسی می باشد . وقتی تزیینات عروسی با گل آرایی همراه باشد به زیبایی عروسی شما افزوده می شود, وجود گل های رنگارنگ و هماهنگ با دکوراسیون محیط می تواند جذابیت بیشتری را ایجاد کندد، گل ها را در گلدان های کریستالی بگذارید تا درخشش و خیره کنندگی بیشتری در اثر انعکاس نور داشته باشند،  حتی می توانید تک شاخه هایی از گل های مورد نظرتان را در از سقف با نخ های رنگی یا نخ های نامرئی آویزان کنید و آویزهایی به لطافت گلها داشته باشید و مهمانان تان را تحت تاثیر قرار دهید.

میزهایی برای بچه ها در مراسم عروسی

چه خوب است که در مراسم عروسی به فکر همه مهمان ها باشیم مخصوص بچه های شیطان و بازیگوش. اگر می خواهید که کمتر شاهد شیطنت های آنها باشید پس باید خودتان دست به کارشوید، میزی برای آن ها تعبیه کنید و روی آن را از کاغذ و مداد های رنگی، پاستل و مداد شمعی پر کنید و از آن ها بخواهید تا برای شما نقاشی ای به عنوان یادگاری بکشند، با این کار هم آن ها را سر گرم کرده اید و هم تنوعی خاص رادر مراسم خود به وجود آورده اید.
 

گیفت ها را فراموش نکنید

گیفت عروسی یا هدیه عروسی ، هدیه ای کوچک است که عروس و داماد برای مهمانان (خانم) مراسم عروسی تدارک می بینند تا از حضور آنها در جشن عروسی تشکر کنند.
همین طور گیفت عروسی به نشانه یادبود عروسی نزد مهمانان به یادگار می ماند و هدیه ای خاطره انگیز خواهد بود. بنابراین بهتر است که در انتخاب گیفت عروسی خود دقت کنید تا مهمانانتان را با هدیه ای ویژه و خاطره انگیز راهی منازلشان کنید.

شیرینی های روز عروسی

شیرینی های عروسی از لحاظ اندازه، مواد تشکیل دهنده و سبک با هم متفاوتند. استادان شیرینی پزی از ابزار و مواد مختلفی برای درست کردن شیرینی ها استفاده می کنند که شامل مارزیپان، فوندان، خامه کره ای و شکلات و غیره می شود.
فکر کنید که روز عروسیتان با شیرینی هایی که شبیه به عروس و داماد تزیین شده اند از مهمان ها پذیرایی کنید، حتما آن ها را شگفت زده خواهید کرد، شما میتوانید خلاقیت را در گوشه گوشه مراسم خود به کار بگیرید.

کارت ها عروسی تزیین شده با گل های فصل

شما می توانید برای آنکه دعوت نامه های زیبا برای کارت عروسی خود داشته باشید می توانید از کاغذ های مخروطی شکل استفاده کنید و آن را با گل خشک و پروانه های کاغذی طراحی و تزیین کنید.
همچنین میتوانید از همان گل هایی که برای دسته گل تان استفاده کرده کمک بگیرید، با این کار هماهنگی بیشتری را بین جزییات مراسم عروسی تان پدیدی می آورید مخصوصا این که اگر مراسم عروسی تان در فصل پاییز برگزارمی شود حتما ازگل های پاییزی با ان رنگ های جذاب و گیرا شان بهره بگیرید.

میزهایی برای نوشتن یادگاری

میز یادبود میزی است که روی آن را تزئین کرده و هدیه های کوچکی از طرف عروس و داماد بر روی آن گذاشه میشود ، مهمانها هنگام ترک مجلس از عروس و داماد هدیه خود را دریافت کرده و در قسمتی از یک چیز ( کاغذ ، دفترچه ، تخته ، چوب ، سنگ و غیره) برای عروس و داماد یادگاری مینویسند و عروس داماد آنها را نزد خوند نگاه میدارند .حتما قبل ازمراسم تخته ای درست کنید که بتوان روی آن با ماژیک یا خودکار نوشت و در روز عروسی آن را در جایی مناسب قرار دهید تا مهمان ها بتوانند روی آن برای شما یادگاری نویسند، این کار مراسم را برای شما به یاد ماندنی تر می کند و می توانید این تخته های زیبا را در گوشه ای از خانه تان نصب کنید تا همواره به یاد مراسم روز عروسی تان باشید.

تزیین درب های ورودی با پرده هایی زیبا

حالا که تقریبا بیشتر جزئیات را با هم مرور کردیم فقط باید به فکر یک چیز دیگر باشیم آن هم ورود شکوه مندانه عروس و داماد به فضای برگزاری مراسم است، بهتر است تا ورودی فضا با تزیین زیبا آراسته شود، برای این کار می توانید از پرده های حریر سفید رنگ استفاده کنید و مانند عکس بالا آن ها را با گل هایی زیبا تزیین کنید.

 مراسم عروسی